Bejelentkezés
egy korosztály találkozóhelye
2017. January 16. Monday, Gusztáv   |  Legyen ez a kezdőlapom Legyen ez a kezdőlapom
Főoldal
Főoldal  |  
Segítség
Segítség  |  
Keresés
Keresés 
 Krutek Mária - orvostanácsadó
Krutek Mária
orvostanácsadó
Kedves Felhasználónk!
Szakértőnktől már nem áll módodban kérdezni. Olvasd el a korábbi kérdéseket és válaszokat, hátha megtalálod, amit keresel! Ha nem, fordulj a többi szakértőnkhöz!
Megértésedet köszönjük!



Krutek Mária | 2010-04-16 09:22:07Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Tisztelt Uram!
Tulajdonképpen ahány ember létezik, annyi fejfájás lehet és számtalan oka ismert. Így pl. ok lehet időjárási front, érprobléma, nyaki gerinc meszesedése,kopása,korábbi trauma, neurológiai eltérés, krónikus belgyógyászati betegség, fül-orr-gégészeti, fogászati gond,gyógyszerek mellékhatása, egészségtelen életmód , pszihés feszültség stb. Én azt gondolom, hogy minden tartósan jelentkező fejfájással fel kell keresni a családorvost, aki segíteni tud a fejfájás okának tisztázásában, és a megfelelő kezelés beállításában. Ugyanis az sem mindegy, milyen fájdalomcsillapítót veszünk be és mennyit.

László | 2010-04-15 23:49:10
T.Doktor Nő! Fejfájásom nyár végén kezdődött,mely oly módon jelentkezik,ha húsz vagy húszfok alá esik a hőmérséklet elkezd fázni a fejem.Nemsokkal később jobboldalon a fejtetőn körülbelől hét-tizcentiméteres körben tompa feszítő fájdalmat érzek,mely fájdalom rövid időn belől felerősődik és halad a halántékra a homlokra az arcra,majd a tarkóra és a nyakra.A fej mozgatására vagy a nyak masszírozására a fájdalom mégjobban erősödik sokszor napogik tart.Fájdalomcsillapítok nem hatnak. Tanácsát előre is köszönöm.

Krutek Mária | 2010-04-02 08:52:47Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Az idősödés során a szervezetünkben elváltozások jönnek létre, így a húgyhólyagban is. Gyengébbé válhatnak az izomműködések, esetleg a vizelettartás is nehezebbé válik, csökken a húgyhólyag kapacitása. 60. életév után jelentkeznek általában hasonló panaszok. De a gyakori éjszakai vizelés oka lehet még szívelégtelenség, magas vérnyomás, cukorbetegség, vesebetegség, húgyhólyag gyulladás,csökkent ösztrogén működés, gyógyszerek hatásai, túlzott folyadékbevitel, szénsavas üdítők, kávé, alkoholfogyasztás, kövérség, alvászavar stb. is. Általában jól kezelhető. Komplex kivizsgálás, urológiai, belgyógyászati, nőgyógyászati vizsgálat kapcsán meghatározható, mi az oka a gyakori éjszakai vizelésnek (noktúriának) és ennek megfelelően kezelhető.

dr Karsayné Imre Gabriella | 2010-04-01 17:46:37
Édesanyám /81 éves/ éjszakánként sűrűn felkel pisilni.Nagyon kellemetlen ez neki, megzavarja az álmát, s mindig attól retteg, hogy egyszer nem veszi észre az ingert. Nappal ez egyáltalán nem jellemző,akkor nincs panasza. Üdvözlettel. Karsayné

Krutek Mária | 2010-03-24 12:35:14Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Kedves Asszonyom!
Sajnos az árakkal kapcsolatban nem tudok Önnek mondani semmit. Azt javasolnám, hogy a fogorvosát kérdezze meg, aki a mintát leveszi majd. Ő tudna arra is válaszolni, hogy az ár függ-e a fogtechnikustól, aki valójában elkészíti a protezist.

Csányi Zsuzsa | 2010-03-24 09:55:43
T.Doktor Nő. Szeretném alsó,felső kivehető protézist kicseréltetni,mert a jelenlegi már elkopott.Közgyógy ellátásban részesülök. Szeretném megtudni,hogy mennyibe kerülne ?

Krutek Mária | 2010-03-12 12:12:12Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Kedves Uram! Van remény a gyógyulásra, de elhúzódó lesz és nagy-nagy türelem kell hozzá. A cukorbetegek sebei mindig nagyon lassan gyógyulnak és könnyen fertőződnek. A leírt kezelés jónak tűnik, de esetleg érdemes lenne ahhoz az orvoshoz is visszamenni időnként kontroll vizsgálatra, aki operálta, tekintettel a seb váladékozására. A lábduzzadás oka lehet keringési zavar, ami miatt a lábujjakat amputálni kellett. Reggelre azért szűnik meg a duzzanat, mert a láb vizszintesen van, nem "lóg". Ezt kell tenni napközben is, fel kell pócolni, amikor Ön leül. Nem tudom, mióta vannak lábduzzanatai (ödémái), de ha új tünet, mindenféleképpen ajánlatos vérnyomás és szív vizsgálata is.

István | 2010-03-12 11:00:38
Kedves Doktornő! 5 hónapja amputálni kellett 3 lábujjamat. A műtét után állítottak át inzulinra. Azóta a cukor értékeim jók, de sajnos a műtéti seb nem, vagy csak nagyon nehezen gyógyul, és még mindig erősen váladékozik. Kezelő orvosom ( más, mint aki a műtétet végezte) hetente egyszer rendel vissza, de akkor is csak kötözi. Kötszereket írt fel, melyeket házhoz szállítanak. Otthon hyperolos vízben kell áztatnom, mást nem kaptam rá. Lábam sajnos nappal nagyon bedagad, de reggelre leapad. Van e remény a gyógyulásra, és kihez forduljak? Köszönettel: István

Krutek Mária | 2010-03-10 15:34:49Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
OK

Mária | 2010-03-01 15:21:51
Kedves Mária! A meleg front közeledtével évek óta fáj a fejem. Nem szeretnék gyógyszereket szedni, milyen természetes módszerekkel csillapíthatom a fájdalmamat? Üdvözlettel: Marika

*Fontos! A kérdező a kérdés elküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy a kérdése, valamint a tárgy és név mezőkben megadott adatok, továbbá a kérdésre adott tanácsadói válasz eredeti, vagy szerkesztett formában az Ötvenentúl.hu oldalon megjelenjen. A kérdésben csak a kérdés megfelelő értelmezéséhez nélkülözhetetlen információkat kérjük megadni, amelyek nyilvános felületen való megjelenéséhez a kérdező hozzájárul, beleértve az általa a kérdésben megadott személyes adatokat. A Tanácsadók számára kérdésként felvetett probléma megoldásának teljes körű kidolgozása általában meghaladja az internetes tanácsadás kereteit. A Tanácsadó a leírt információkból kiindulva arra törekszik, hogy – legjobb tudása és tapasztalatai alapján – tömör, lényegre törő válaszaival és tanácsaival segítse a kérdezőt problémája megoldásában. A Szakértő által adott minden válasz javaslatnak minősül, amiért sem a Szakértő, sem az Ötvenentúl üzemeltetője nem vállal felelősséget. A válasz alkalmazása és felhasználása a kérdező döntése, az ebből eredő bármilyen közvetlen, vagy közvetett esetleges kárért egyéb hátrányért, problémáért a Szakértőt és az Üzemeltetőt felelősség nem terheli. A válaszokat a kérdező csak saját céljára használhatja, és nem jogosult más közzétenni, átdolgozni, harmadik személyek részére hozzáférhetővé tenni. Az internetes tanácsadás korlátai és természete miatt nincs lehetőség arra, hogy a szakértő a kérdés megválaszolásához a kérdéssel összefüggő okiratokat tanulmányozzon és egyéb anyagokat továbbítson a kérdezőnek. Az internetes tanácsadás nem minősül jogi (ügyvédi), egészségügyi, stb. szolgáltatásnak. További tudnivalók a Felhasználási Feltételekben.
Legfrissebb kérdések és válaszok

Tisztelt Uram! Tulajdonképpen ahány ember létezik, annyi fejfájás lehet és számtalan oka ismert... TovábbTovább
T.Doktor Nő! Fejfájásom nyár végén kezdődött,mely oly módon jelentkezik,ha húsz vagy húszfok alá... TovábbTovább
További szakértőink

Kiemelt témáink
Allergia
Alzheimer-kór
Alvászavar
COPD
Depresszió
Egészséges prosztata
Gyógynövénytár

Legjobb cikkeink
Lakáspiac: új év, új lendület?

Lakáspiac: új év, új lendület?

Elmaradt öt százalékkal a múlt év piaci forgalma a tavalyelőttitől, ez azonban nem a lanyhulás jele, hanem a lakásépítési kedv feléledésének meggyőző bizonyítéka. TovábbTovább


hirdetés


hirdetés


hirdetés