Bejelentkezés
egy korosztály találkozóhelye
2017. March 26. Sunday, Emánuel   |  Legyen ez a kezdőlapom Legyen ez a kezdőlapom
Főoldal
Főoldal  |  
Segítség
Segítség  |  
Keresés
Keresés 
 Cseresnyés Beáta - mesteredző
Cseresnyés Beáta
mesteredző
Elérhetőség:
Telefon: (30) 497 8841
E-mail: info@cseresnyesbea.hu
Web: www.cseresnyesbea.hu



[1]     2     3     következő        
Cseresnyés Beáta | 2013-08-20 14:02:04Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Kedves Éva!

Gratulálok az eddigi szorgalmadhoz és kitartásodhoz!

Köszönöm, igen, tegeződhetünk! :-)

Bízz magadban, egyeltalán nem vagy még "idős". :-)
Sőt, ha jó egészségben, jó erőben érzed magad - s van is összehasonlítási alapod, hiszen te magad írtad, hogy a veled egy korúak panaszkodnak - akkor a tényleges életkor nem releváns.

Bizony-bizony vannak harmincévesek is, akiknek siralmas az egészségi állapotuk, s vannak 50-60 évesek, akik olyan vitálisak és fittek, hogy a harmincasok közül sokan példát vehetnének róluk.

Igen, jók ezek a sportok, amiket választottál, s ha úgy érzed, súlyzós edzések terén is bővítenéd mozgásrepertoárod, ráadásul szakember segítségével, akkor csak biztatni tudlak.

Segítségül küldök neked egy tartásbeállításról szóló rövidebb, és egy hosszabb videot, mert NAGYON FONTOSNAK TARTOM, HOGY BÁRMILYEN SPORTMOZGÁS VÉGZÉSE, ILLETVE A SÚLYZÓS EDZÉSEK ELKEZDÉSE ELŐTT a saját testsúlyos feladatokkal, az előtt meg a helyes testtartás beállításával legyünk tisztában, s azt a gyakorlatok végzése közben is fenntartsuk. :-)

Íme a két link:
(1) Rövidebb verzió - tartásbeállítás (BOOT Program (Cs.B.))
http://www.youtube.com/watch?v=ZZ6lExtKROY
(2) Hosszabb verzió - tartásbeállítás (BOOT Program (Cs.B.))
http://www.youtube.com/watch?v=MlJpoA-cMK4

Az étkezéseddel kapcsolatban alapjaiban a vegyes és kiegyensúlyozott táplálkozás a legfontosabb. Ezen kívül én a minőséget is fontosnak tartom, valamint azt, hogy minél "kevesebb kézen menjen keresztül, mire hozzád ér" a kész étel.
Ha ennél többet szeretnél tudni, akkor a mostani étkezésed egyhetes leírására mindenképp szükségem lesz.

Remélem, segítettem a válaszommal!
Gratulálok, remekül csinálod!

Szép napot kívánok:
Bea

Edzésvideoim:
www.youtube.com/cseresnyesbea
www.youtube.com/cseresnyesbeata
www.facebook.com/cseresnyesbeataegeszsegmentor

Dudás Éva | 2013-08-19 15:06:53
Kedves Bea! Szeptemberben leszek 50 éves, és, ha testileg nem is, de lelkileg megvisel a tudat, hogy eljárt fölöttem az idő. Az elmúlt néhány évben rendszeresen sprotoltam (sajnos, gyerek- és ifjúkoromban nem), és az étkezésemre is odafigyelek. Gondolom ennek köszönhetően is elkerültek eddig a betegségek, és csodálkozva hallgatom a velem egyidős barátaink, ismerőseink panaszait: itt fáj, ott fáj, orvoshoz kell menni stb. A súlyomat is sikerült eddig megtartani, annyi kiló vagyok, amennyi mindig is voltam. Nem gondolom, hogy el fog kerülni az öregedés, de szeretnék minden tőlem telhetőt megtenni, hogy jól éljem meg a rám váró éveket. Ezért fordulok Hozzád (ugye, tegezhetlek?) tanácsért. Szeretnék intenzívebben és tudatosabban elkezdeni sportolni, Most, hogy kirepültek a gyerekek, erre több időm van. A futás és a nordic walking mellett szeretnék beiktatni súlyzós edzéseket. Vidéki városban lakom, de szerencsére van néhány edzőterem a környéken. A kérdésem tehát a következő: van-e ebben a korban fiziológiai akadálya a súlyzós edzésnek? Szeretnék személyi edzővel dolgozni, mert én nem értek hozzá. Hogyan viszonyulnak a szakemberek az i l y e n idős "kliensekhez"? Esetleg az étkezésemen érdemes-e változtatni (több fehérje, barna rizs stb?). Válaszodat előre is köszönöm: Éva

Cseresnyés Beáta | 2011-01-10 02:23:35Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Kedves Lilla!

Kardio és tónusfokozó órákat is javaslok, valamint azok kombinációját.
A dinamikus, de funkcionális mozgásprogramok nagyon szépen formálják a testet, hiszen dinamikus környezetben, a mély hasizmok tónusosan tartásával, minden mozdulatot onnan indítván viszonylag komplex mozgásokat hajtanak végre a vendégek.
Ha van kedved, látogass el egy órámra.
Jómagam két programmal foglalkozom: a Body-Balls Koncepción belül a Complex-szel és a Strike Zone-nal. Tájékozódni a weboldalamon tudsz: www.cseresnyesbea.hu. E-mail címem: info@cseresnyesbea.hu
Szép napot kívánok: Cseresnyés Beáta

Szocs Timea Lilla | 2010-11-24 12:16:05
Jo napot kivanok.22 eves lany vagyok.Szeretnek erdeklodni,hogy hogyan kell tornasznom ,ahoz hogy feszes hasam legyen ,mert minden sulyfolosleg a csipomen es a derekamon marad.5 eve sokat eljartam aerobikozni es modern tancra is ,de nem tudtam folytatni tovabb mert nincs ra lehetosegem,nagyon izmosak voltak a labaim is de most szemmel lathatoan eltuntek,es narancs bor is jelentkezett rajtuk , szeretnem ha visszanyernem a regi alakomat.Milyen tipusu torna hathat ha minden nap rendszeresen csinalnam,mert azt meg megtehetem ,hogy szakitok idot tornazni.Valaszat elore is koszonom.Lilla

Cseresnyés Beáta | 2011-01-10 02:18:36Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Kedves Kati!

A szobabiciklihez jól jönne egy pulzusmérő óra, mely edzés közben méri a pulzusát.
A pulzusszám a tudomány legutóbbi állása alapján összefüggésben áll a szervezet zsírbontásával.
Ha testzsírszázalékát kívánja csökkenteni, akkor az úgynevezett zsírégető tartományában érdemes kerekezni, olyan 40-60 percig (fokozatosan elérvén ezt az időtartamot) (maximális pulzus 65-75%-án).
Ha az állóképességét kívánja fejleszteni, akkor rövidebb ideig, a zsírégető tartománynál magasabb pulzusszámon (a maximális pulzus 75-85%-án) érdemes edzeni.
Ha csak a mozgás öröméért tekerne, akkor érdemes addig kerékpározni és olyan tempóban, ami jól esik.
De először mindenképpen azt javaslom, hogy rövidebb ideig töltsön időt a szobabiciklin, s ezt az időt fokozatosan növelje, amíg el nem éri a kívánt edzésidőt. A szobabicikli formálja alábakat. A törzs izmait (különösen a hasizmokat) érdemes tudatosan tónusban tartani biciklizés közben. Sok sikert kívánok:
Cseresnyés Beáta

.Kati | 2010-10-10 22:04:24
Kedves Beáta! Jó pár éve van kaptam egy szobabiciklit,ami csak porosodik. Szeretném most használni,de nem tudom milyen edzés tervet,hogy használjam,s milyen hatással van a szervezetre? Válaszát köszönöm!

Cseresnyés Beáta | 2011-01-10 02:13:31Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Kedves Piroska!

Kérem, legyen türelmes.
A türelem, a rendszeresség, a mértéktartás fontos.
A táplálkozásban oda kell figyelni a jó minőségű ételek fogyasztására, úgymint teljes kiőrlésű, jó minőségű kenyér, hidegen sajtolt olajok, sok zöldség-gyümölcs, kevés fehér cukor, helyette inkább méz, nádcukor, nyírfacukor ill. egyéb édesítést szolgáló, de természetes anyagok: pl. almavelő, rizsszirup stb.
A bőséges folyadékfogyasztás felpörgeti az anyagcserét és a méreganyagok kiürülését - folyadék alatt a tiszta vizet értem leginkább, emellett a frissen facsart gyümölcslevet, friss, megbízható forrásból származó, jó minőségű tejet, gyümölcsteát, zöld teát.
A húsok legyenek inkább a fehér húsúak, ezek közül is a hal, csirke, pulyka, azokról is eltávolítván a zsíros bőrt.
Nassolásként az agyonfeldolozott bolti nassok helyett térjen vissza a régi, jól bevált gyümöcshöz, dióhoz, mogyoróhoz vagy a bio snack-ekhez (pl. kölesgolyó, buláta)
Sétáljon, ha teheti, napi szinten, 1 héten 3x pedig hosszab távon.
Ha lehet, egyre többet közlekedjen lift helyett lépcsőn.
Ha ezeket megpróbálja betartani, akkor véleményem szerint egy-két hét múlva már változást figyelhet meg közérzetében.
Kíváncsi vagyok.
Hajrá!
Üdvözlettel: Cseresnyés Beáta

Csőkörné Piroska | 2010-02-12 20:23:34
Kedves Beáta! 48 éves vagyok, kb.30kg felesleget picelek.Mindent kipróbáltam a fogyás érdekében,semmi igazi sikerrel.Műtött a gerincem, soha nem sportoltam.De tudom, hogy az odafigyelő táplálkozás, étrend, életmód és mozgás nélkül nem is kell álmodnom súlycsökkenésről.Épp ezért mit, hogyan kezdjek???Kérem mielőbbi válaszát, köszönöm!!

Cseresnyés Beáta | 2011-01-10 02:00:50Nagy betűméretNormál betűméretKis betűméret
Kedves Kekristaly!

Az otthoni tornához leginkább DVD-t javaslok vagy neten letölthető gyakorlatokat, hiszen azok láthatók, visszatekerhetők, könnyebb azok alapján tornázni.
Ha igényli, szívesen segítek tippeket adni.
Egyrészt kardio, másrészt tónusfokozó gyakorlatokat javaslok.
Kardio edzés lehet a szabadban történő erőgyaloglás 40-50 percig, de akár a tánc is.
Ha otthon szeretne tornázni, akkor a kitöréseket, guggolásokat (90 fokos térdszögig), haspréseket, hason fekvésben a törzsfeszítéseket (hason fekvésben a törzs elemelése a talajtól), valamint a karhajlításokat (fekvőtámasz) javaslom, mindezeket saját testsúllyal. A kitartás a legfontosabb, érdemes egy héten három-négyszer 40-60 percet gyakorlatvégzéssel eltölteni, de ha a testén úgy érzi, akkor fokozatosan jusson el akár az első 40 percig is.
Üdvözlettel:
Cseresnyés Beáta

kekristaly | 2009-08-27 19:39:36
Kedves Bea! Lehet,hogy az Eg kuldott az utamba.50 eves molett [84kg] vagyok a 158 cm-hez.Jelenleg kulfoldon elek,dolgozok.Nagyon mozgasszegeny az eletem.Ha tehetem gyakran megyek tancolni,de ugy erzem ettol fuggetlenul merevek az izuleteim.Probaltam keresni olyan gyakorlatokat,amiket zart lakasban, egyszeru eszkozokkel el tudnek vegezni.Ha tudnal nekem segiteni megkoszonnem.

[1]     2     3     következő        
*Fontos! A kérdező a kérdés elküldésével hozzájárulását adja ahhoz, hogy a kérdése, valamint a tárgy és név mezőkben megadott adatok, továbbá a kérdésre adott tanácsadói válasz eredeti, vagy szerkesztett formában az Ötvenentúl.hu oldalon megjelenjen. A kérdésben csak a kérdés megfelelő értelmezéséhez nélkülözhetetlen információkat kérjük megadni, amelyek nyilvános felületen való megjelenéséhez a kérdező hozzájárul, beleértve az általa a kérdésben megadott személyes adatokat. A Tanácsadók számára kérdésként felvetett probléma megoldásának teljes körű kidolgozása általában meghaladja az internetes tanácsadás kereteit. A Tanácsadó a leírt információkból kiindulva arra törekszik, hogy – legjobb tudása és tapasztalatai alapján – tömör, lényegre törő válaszaival és tanácsaival segítse a kérdezőt problémája megoldásában. A Szakértő által adott minden válasz javaslatnak minősül, amiért sem a Szakértő, sem az Ötvenentúl üzemeltetője nem vállal felelősséget. A válasz alkalmazása és felhasználása a kérdező döntése, az ebből eredő bármilyen közvetlen, vagy közvetett esetleges kárért egyéb hátrányért, problémáért a Szakértőt és az Üzemeltetőt felelősség nem terheli. A válaszokat a kérdező csak saját céljára használhatja, és nem jogosult más közzétenni, átdolgozni, harmadik személyek részére hozzáférhetővé tenni. Az internetes tanácsadás korlátai és természete miatt nincs lehetőség arra, hogy a szakértő a kérdés megválaszolásához a kérdéssel összefüggő okiratokat tanulmányozzon és egyéb anyagokat továbbítson a kérdezőnek. Az internetes tanácsadás nem minősül jogi (ügyvédi), egészségügyi, stb. szolgáltatásnak. További tudnivalók a Felhasználási Feltételekben.
Legfrissebb kérdések és válaszok

Kedves Éva! Gratulálok az eddigi szorgalmadhoz és kitartásodhoz! Köszönöm, igen, tegeződhe... TovábbTovább
Kedves Bea! Szeptemberben leszek 50 éves, és, ha testileg nem is, de lelkileg megvisel a tudat, ... TovábbTovább
További szakértőink
Dr. Hangonyi Csilla - tüdőgyógyász, allergológus, főorvos
tüdőgyógyász, allergológus, főorvos

Kiemelt témáink
Allergia
Alzheimer-kór
Alvászavar
COPD
Depresszió
Egészséges prosztata
Gyógynövénytár

Legjobb cikkeink
Lakáspiac: fékezett pezsgés

Lakáspiac: fékezett pezsgés

Idén eddig tizennyolcezer lakóingatlan cserélt gazdát, kevesebb, mint a válságot követő legerősebb év első két hónapjában: akkor a forgalom megközelítette a húszezret is. TovábbTovább


hirdetés


hirdetés


hirdetés