Bejelentkezés
egy korosztály találkozóhelye
2017. May 27. Saturday, Hella   |  Legyen ez a kezdőlapom Legyen ez a kezdőlapom
Főoldal
Főoldal  |  
Segítség
Segítség  |  
Keresés
Keresés 
 

Tudatosabban vásárolunk szépségápolási cikkeket

2016.11.03. | Ötvenentúl.hu / MTI
A magyar nők tudatosan vásárolnak szépségápolási cikkeket - a CD német kozmetikai márka és az NRC piackutató cég közös kutatásából minden kiderült a kozmetikumvásárlási szokásainkról és preferenciáinkról.
megosztom:
Add a Startlaphoz twitter myspace

hirdetés

Tudatosan vásárolnak szépségápolási cikkeket a magyar nők – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató cég 500 fő megkérdezésével végzett 2016-os reprezentatív felmérésének összesített adataiból. Az ár és az illat mellett ugyanis a termékek összetétele számít a harmadik legfontosabb tényezőnek, amikor eldöntik, milyen kozmetikumot tesznek a kosarukba. Szintén a magyar hölgyek erősödő tudatosságára utalhat, hogy tízből majdnem kilencen nyilatkoztak úgy, a közeljövőben a terveik között szerepel, hogy kipróbálják a vegán, állati összetevőktől mentes termékeket.

A magyar nők 41 százaléka havi 2500 forintot vagy ennél kevesebbet költ kozmetikai szerekre, körülbelül ugyanennyien költenek havi 2500 és 5000 forint feletti összeget erre, míg 15 százalék havi 5000 forintnál is többet költ szépségápolási cikkekre . Érdekes, hogy az életkor előre haladtával egyre kevesebbet költünk ezekre a cikkekre.

A vásárlásnál ugyan a legtöbben (53 százalék) az árat jelölték meg nagyon fontos tényezőnek, de szintén nagyon sokan emelték ki az illatot és a textúrát is (50 százalék) mint döntő vásárlást befolyásoló szempontot  (50 százalék). De dobogós, harmadik helyezést ért el az összetétel is: megkérdezett hölgyek 37 százaléka szerint nagyon lényeges, hogy mit tartalmaz a kiválasztott kozmetikai cikk.




megosztom:
Add a Startlaphoz twitter myspace

vásárlás szépség kozmetikum



Csak röviden
Tovább
 
Kiemelt témáink
Gyógynövénytár
Képgaléria
Mosolyalbum
Nagyiklub
Tudtad?


hirdetés


hirdetés

hirdetés